5

.. HERE I'M ..

lama x update blog ni kan??
bersawang dah rasa nyer...
maapkan daku wahai blog kerana menghilang dgn tiba-tiba...
daku tidak kemana-mana...
hanya perlu selesaikan masalah yg banyak melanda diri ni sejak kebelakangan ini...
maap kan saya :)
aku pernah ckp nk bgtau tahu destinasi yang dituju 2 minggu lalu...
lepas lepak bersama adiwira di taman, kami pulang ke rumah...
here i am!!!!!
ZOO NEGARA
dengar macam aper je kan???
tp aku tetap gembira...
lagipun kalo tgok gambr kat atas 2 pn sudah ketahui destinasi nyer kan???
just pelik sbb parking fee RM4.25..
pelik sb ader 25sen tu...
hahahaha...
time smpai dkt zoo tu mmg lucky gle...
cz it's showing time!!!!!
dpt la aku tgok anjing laut, singa laut, and macam-macam la...
aku pusing satu zoo by kaki aku yg kadang-kadang x mampu utk jalan...
hahahaha...
tp tetap gagah kan jugak sbb aku teringin nk pg sne...
hahahahaha....
thanks awk cz u make my day...
saya pn pkai bju outing u awk..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

notakaki: minggu ini ingin daku menuju ke putrajaya..untuk HOT AIR BALLOON..hope adiwira dpt outing...

5 Bicara anda ♥♥♥:

Anonymous said...

amboi~~seronok btol la.moga bahagia selalu dan selama nya :)

saidatul noor farhana said...

mekaseh dear -->kalo perempuan...

TQ bro --->kalo laki...

misz anis said...

nak itot jugak syg....=)

intan.maisarah said...

hehe..
aku suka kat bahagian bagi mkan gajah.
:)

saidatul noor farhana said...

mar: jom2...tggu ainil blk k??:)mish u la..

intan: aritu time pg x sempat tgok gajah makan..sedey je..:(

Back to Top